Ready for takeoff! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Plien en Tjitske ..... - WaarBenJij.nu Ready for takeoff! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Plien en Tjitske ..... - WaarBenJij.nu

Ready for takeoff!

Door: Paulien

Blijf op de hoogte en volg Plien en Tjitske

28 Juli 2010 | Nederland, Groningen

Nog twee dagen, 3 nachten voordat we per vliegtuig naar een ander continent vliegen. Een vakantie van een maand lang! Langer dan Tjitske of ik ooit van huis geweest zijn en dan meteen zo ver weg. Naar een land waar enerzijds iedereen glimlacht, maar waar je anderzijds altijd en overal bedacht moet zijn op kiene zakkenrollers en brutale bagagedieven. Hitte, regenseizoen, muggen... maar ook prachtige stranden, heerlijk eten, supermooie natuur, exotische dieren en vreemde collega-reislieden. Ik kijk er in ieder geval naar uit!

We zijn van plan in Thailand meteen thaise sim-kaarten te kopen om vervolgens naar een hostel met bugs-in-bed-reputatie nabij dé backpackers verzamelplaats van Bangkok te gaan en onze jetlag uit te slapen. Een paar dagen in Bangkok moet voldoende zijn alvorens we doorreizen naar het noorden. Tot zo ver het plan, want we verwachten ruim voldoende inspiratie en tips te krijgen eenmaal daar, dus...

...Klamboe en plastuiten in de aanslag want Thailand, here we come! :D

• 29 Juli 2010 - 05:39

Pake En Beppe Joure.:

Nadat wij onder het ontbijt hier over spraken, vertelde Beppe over een verhaal dat gisteren in de Jouster Courant stond over een jongen, die in Bangkok zijn geldpas kwijt raakte. Hij had daar gepind en zijn geld gebeurd, maar zijn pas kwam niet zoals hier eerst uit de geldautomaat, maar later. Daar was hij niet op bedacht geweest en zodoende miste hij zijn pas. Dus let op, de volgorde is daar anders dan hier. Hier word je gewaarschuwd, dat je de pas uit moet nemen en dan pas krijg je je geld. Misschien voor jullie al wel bekend, zo niet, doe daar dan je voordeel maar mee. Groetjes en goede reis van Pake en Beppe.

• 29 Juli 2010 - 08:16

Paul En Greetje:

Lieve meiden, een fantastische onderneming die jullie gaan doen. Heel erg spannend, want je weet niet wat er allemaal kan gebeuren, Maar Tjitske, we kennen jou als een ferme friese dame, die wel tegen een stootje kan. Blijf dus stevig op je benen staan en dan hopen wij, dat het jullie vooral heel veel plezier en moois zal brengen, deze reis. Schrijf maar vaak, dan horen wij hoe het jullie vergaat en daar zijn we erg benieuwd naar.
    Lieve groeten en wensen voor jullie allebei van PAul en Greetje

• 29 Juli 2010 - 11:52

Catheleine En Dirk:

Hallo dames,

Heel veel plezier gewenst
    We kijken uit naar jullie verhalen en foto's. We gaan er vanuit dat jullie niet in zeven sloten tegelijk lopen, maar toch toitoitoi, dat jullie maar veel mooie en exotische dingen mogen zien.

Dirk en Lein

• 29 Juli 2010 - 13:57

Sophie:

Hey Tjitske en Paulien,

Ik wil jullie allbei heel veel plezier wensen met jullie trip naar het mooie Thailand! Geniet ervan! :)

Liefs, Sophie

• 29 Juli 2010 - 14:45

Sita Bosgra:

Lieve zelfstandige meiden. Ik vind het geweldig wat jullie gaan doen, wat een moed en durf om zo op reis te gaan. Ik ben erg benieuwd naar jullie verhalen en ervaringen.
    Succes en vertrouw op jezelf! Tijd om te genieten: Ik wens jullie heel erg veel plezier en een bijzondere tijd in Thailand. Liefs mem Sita
    (K)

• 29 Juli 2010 - 15:32

Paps, Berend:

Ja en nu moeten we het bezuren, eerst gezorgd dat ze zelfstandigworden en nu je moeder over der lege nest syndroom helpen. Maar heeel mooi dat jullie de weide wereld ingaan, ondek hoe het daar is en dus ook hoe knus het hier is als jullie terug zijn. Pas op elkaar en geniet met hoofdletters.

Paps

• 29 Juli 2010 - 21:41

Elsa:

Ja dames, de reis komt nu echt steeds dichterbij. Er zal wel van alles door jullie heen "spoken". Net of sta je aan het begin van een ritje in de snelste en hoogste achtbaan van de wereld zullen we maar zeggen. Wauw!!!!! wat een gevoelens zal dat bij jullie losmaken.

Een ontzettend spannende onderneming gaan jullie tegemoet, maar ook een ervaring die niemand je ooit weer af kan nemen!!

Ik wil jullie alleen maar zeggen:

C hil
    A museren