Girls in Green Go Thailand - Reisverslag uit Joure, Nederland van Plien en Tjitske ..... - WaarBenJij.nu Girls in Green Go Thailand - Reisverslag uit Joure, Nederland van Plien en Tjitske ..... - WaarBenJij.nu

Girls in Green Go Thailand

Door: Tjitske

Blijf op de hoogte en volg Plien en Tjitske

28 Juli 2010 | Nederland, Joure

Bijna is het zover!!!

De laatste dingetjes worden geregeld en de stress blijft nog even in de lucht hangen, zeker zolang niet alles zeker en duidelijk is: het hostel schijnt 2 adressen te hebben, de tickets zijn pas net officieel bevestigd en we hebben nog steeds geen creditcard:S...

Gelukkig hebben we de WAUW-factor al vaak gevoeld! Vooral door foto's en tips van vrienden en waarbenjij.nu, krijgen we steeds meer zin in ons maandje Thailand. We kunnen nog nauwelijks geloven dat we zo echt in dat prachtige land zitten en al die mooie dingen zelf gaan zien, maar in onze groene outfits (we hebben allebei een knalgroene backpack, groene broek en de nodige groene accessoires;)) gaan we zaterdag het avontuur tegemoet. We gaan een heleboel mooie dingen zien, leuke mensen ontmoeten en een heleboel beleven!

Af en toe plaatsen we berichtjes en foto's tijdens onze reis, voor als jij het leuk vindt om te weten wat wij uitspoken:). Veel leesplezier!

Sawatdee kha

Tjitske

• 29 Juli 2010 - 15:44

Berend:

Ik las bij veel van die verhaaltjes op deze site dat alles bijna niks kost daaro, dan hebben jullie toch geen creditcard nodig? Gewoon een oude sok, eentje die veel en lang gedragen is!
    Maar zonder gekheid ik hoop dat ze nog komen en anders kun je vast wel bij naar de ambasade laten sturen?

Succes, Berend